Klantenservice

Op deze pagina vind je onder de vorm van ‘Vaak gestelde vragen’ de nodige informatie om je te helpen met de praktische stappen om een bestelling te plaatsen.
Heb je nog vragen, is er iets niet duidelijk, werkt iets niet naar behoren, of heb je hulp nodig voor het plaatsen van een bestelling: vraag het ons. Heb je een opmerking over de werking of de duidelijkheid van deze site: zeg het ons. We helpen je graag verder en verwelkomen graag je feedback. Gebruik bij voorkeur hiervoor het contactformulier op deze website.

Uit welke stappen bestaat het plaatsen van een bestelling?
De bestelprocedure op deze website bestaat uit drie stappen:
Stap 1: ‘Winkelmandje’: Dit is een overzicht van de artikelen in je winkelmandje.
Stap 2: ‘Checkout’: Dit is de stap waarbij je je gegevens invult en de verzend- en betaalmethode kiest. Er is een vakje voorzien waar je eventuele extra meldingen kan toevoegen.
Stap 3: ‘Bevestiging’: Je bestelling is geplaatst. Zelf ontvang je automatisch een e-mail met een overzicht van je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
OPTIE 1: Betaling online met BanContact/MisterCash
OPTIE 2: Betaling van een bestelling kan door vooruitbetaling via Bankoverschrijving.
Betalingen vanuit Nederland zijn zonder transactiekosten wanneer je het IBAN-nummer en BIC-code gebruikt.
IBAN: BE98 7310 3663 9093
BIC: KREDBEBB
Deze rekening staat op naam van PaperArtStudio, Kijkuitstraat 141 te 2920 Kalmthout (België)
OPTIE 4: Betaling met iDEAL
OPTIE 5: Via PayPal door gebruik te maken van je PayPalaccount

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt klaargemaakt en verzonden zodra we je betaling ontvangen hebben.
Je ontvangt van ons een e-mail wanneer je bestelling verzonden is. We delen je dan ook het eventuele barcodenummer mee zodat je de bezorging van je bestelling zelf verder kan opvolgen.
Zendingen naar Nederland worden door ons verzonden via een postkantoor in Nederland. Dat zorgt dat ook zendingen naar Nederland kunnen rekenen op een snelle thuisbezorging.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? .
Wij verzenden enkel naar Nederland en België. Wij hanteren een standaard verzending. Dit is een traceerbare zending die afhankelijk van de omvang wordt verzonden als brievenbuspakje of als pakketpost
Goederen worden verzonden na ontvangst van de betaling.
Elke bestelling groter dan 75,00 euro (exclusief verzendkosten) wordt ook automatisch aangetekend verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend en bedragen 5,00 euro.

Privacybeleid
Wij respecteren uw privacy. Uw accountgegevens zullen enkel gebruikt worden om uw bestelling te verwerken. Uw gegevens worden ook nooit aan derden meegedeeld.

Lees ook zorgvuldig onze Algemene Voorwaarden alvorens een bestelling te plaatsen. (Wees gerust we hebben ze zo beknopt mogelijk gehouden en ook geschreven in gewone omgangstaal)